مدیر جدید شعب بانک مسکن استان خوزستان گفت: گردش مالی در خوزستان بالا است ولی این استان برای رسیدن به جایگاهی بالاتر در اقتصاد کشور، نیازمند مدیریت صحیح منابع مالی است.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان، عباسعلی شفیعی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان از مزیتهای فراوانی در بخشهای اقتصاد، صنعتی و معدنی برخوردار است و همین امر باعث شده که گردش مالی بالایی را در این استان شاهد باشیم.
وی افزود: باید این منابع مالی در استان به خوبی مدیریت شود تا شاهد شکوفایی بخشهای مختلف استان باشیم زیرا لازمه حرکتهای بزرگ اقتصادی داشتن منابع مالی لازم به خصوص در بانکهای استان است.

شفیعی تصریح کرد: با برنامه ریزیهای که انجام می دهیم؛ بخشی از این منابع باید به سوی بانک مسکن هدایت خواهند شد تا بتوانیم بخش مسکن در استان که یکی از بخشهای مرتبط با معیشت مردم و از دغدغه های اصلی قشر جوان به شمار می رود را رونق ببخشیم.

مدیر جدید شعب بانک مسکن استان خوزستان تصریح کرد: رونق بخش مسکن همچنین می تواند باعث افزایش اشتغالزایی در استان شود به همین دلیل افزایش ساخت و ساز که اهرم اصلی حرکت آن در دست بانک مسکن است باید در سرلوحه فعالیتهای مدیران استان قرار بگیرد.

شفیعی عنوان کرد: مسکن مهر یکی از طرحهای ماندگار دولت به شمار می رود که توانسته خانه دار کردن مردم محروم کشور را از رویا به واقعیت تبدیل کند به همین دلیل یکی از اولویتهای کاری من تسهیل هرچه بیشتر پرداخت تسهیلات مسکن مهر و توسعه این بخش در استان است.

وی همچنین با تقدیر از تلاشهای شبانه روزی کارکنان بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مسکن مهر عنوان کرد: اگر فعالیتهای شبانه روزی این کارکنان نبود بی شک طرح مسکن در خوزستان به جایگاه بالای کنونی خود نمی رسید.

در این مراسم با تقدیر از زحمات فرید جلالی عزیز پور که بازنشسته شد، عباسعلی شفیعی به عنوان مدیر جدید شعب بانک مسکن استان خوزستان منصوب شد./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.