مصطفي نظري اين روزها با پيشنهاد هاي طلايي از کشورهاي برزيل، قطر و تيم هاي اصفهان مواجه شده است.

 
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مصطفي نظري که سال گذشته در تيم فوتسال گيتي پسند اصفهان فصل موفقي را پشت سر گذاشت امسال براي انتخاب تيم بعدي خود با چند پيشنهاد طلايي مواجه شده است.
در حالي که گيتي پسند اصفهان براي حضور در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا اصرار زيادي به حفظ دروازه بان تيم ملي فوتسال دارد، فولاد ماهان رقيب اصفهاني ها پيشنهاد خوبي به اين بازيکن داده و موجب شده نظري بين دو تيم اصفهان ترديد داشته باشد.
شايان ذکر است در چنين شرايطي يکي از تيم هاي ليگ برتر برزيل هم براي ادامه فعاليت در فوتسال به نظري پيشنهاد داده است که راهي برزيل شده و در اين کشور درون دروازه بايستند.
پيشنهاد برزيل براي نظري که  علاقه زيادي به تجربه بازي در ليگ هاي خارجي را داشته و چندي قبل نتوانست براي بازي به روسيه برود پيشنهاد وسوسه کننده اي بود. ولي در صورت حضور در برزيل با توجه به زمان بندي ليگ برزيل او بايد يک فصل از ليگ ايران کنار مانده تا بتواند راهي برزيل شود به همين دليل اين بازيکن به زودي بين تيم هاي فولاد ماهان و گيتي پسند يک تيم را انتخاب کرده تا يک فصل براي آن تيم ها به ميدان برود. البته به دليل جام باشگاه هايي آسيا احتمال حضور نظري در گيتي پسند بيشتر است./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار