سفير امريکا در يمن در تلاش براي ساقط کردن انقلاب اين کشور است

رييس مجمع ملي بيداري و آگاهي در يمن، سفر ناگهاني سفير آمريكا در يمن به زنگبار را براي نجات طرح شوراي همكاري و ساقط كردن انقلاب يمن عنوان كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه  العالم،اسكندر شاهر  با محكوم كردن سفر ناگهاني  جرالد فايرستاين ،سفير آمريكا در يمن، به شهر زنگبار در جنوب يمن، آن را تلاشي براي فراهم كردن زمينه اعمال تحت الحمايگي بين المللي بر يمن از طريق ابتكار شوراي خليج فارس دانست، ابتكاري كه امريكا و عربستان از آن حمايت كرده و ملت يمن با آن مخالفند.

شاهر تصريح كرد: هدف از سفر سفير امريكايي نجات طرح شوراي همكاري خليج فارس و تلاش براي آماده كردن مردم براي پذيرش آن و ساقط كردن اهداف انقلاب مسالمت آميز جوانان است كه مهمترين آن رهايي از قيموميت امريكا و عربستان بريمن است.

وي افزود: طرح شوراي همكاري هر روز شكست بزرگي را در يمن ثبت مي كند و قادر به تحقق تعهدات خود نيست به طوري كه دست اندركاران آن مجبور مي شوند تا از طريق تعديل و يا تمديد آن دست به وقت كشي بزنند تا بتوانند فرصت بيشتري براي تحقق اهداف خود و نيز خاموش كردن شعله هاي انقلاب به دست آورند.

شاهر اظهار داشت: همه نشانه ها حاكي از آن است كه جنگي عليه ملت يمن و نه عليه تروريسم در حال وقوع است.

وي بر ادامه يافتن تحركات انقلابي و تجمع در ميدانها براي رساندن پيامهاي انقلاب كه حاكي از آرزوهاي انقلابيون و جوانان است، تاكيد كرد و گفت: تلاش هاي بسياري از سوي جبهه نجات انقلاب براي ايستادگي بيشتر مردم در ميدان ها در حال وقوع است.

شاهر اظهار داشت: اين جبهه بايد خود را آماده رقابت سياسي كند، نبايد اجازه داد تا يك طرف معين كه همان حاميان ابتكار خليج فارس است، در قدرت تكروي كنند و قانون اساسي را خود تدوين نمايند.

وي تاكيد كرد كه انقلابيون با گفت وگو با رژيم فعلي كه متشكل از مخالفان قديمي و عناصر حزب اصلاح كه دست به خشونتهايي از لحاظ سياسي و ميداني عليه انقلابيون و حوثيها و جنبش جنوب مي زنند، مخالفند.

شاهر تاكيد كرد كه آنها مي خواهند با ارايه طرح گفت وگو، طرحها و نقشه هاي خود را در يمن اجرايي كنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار