مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران گفت: تا پایان سال جاری 43 پروژه طرح "مهر ماندگار" در استان به بهره ‏برداری می رسد.

هادی رحمتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امسال طرح ‏های عمرانی استان تهران در سرفصل‌ های متعدد توسط شرکت‏ های سهامی که در استان حضور دارند اجرایی می‏ شود.

وی افزود: بودجه این پروژه‏ های عمرانی و خدماتی بر اساس مصوبات پیوست لوایح بودجه سال 91 به دستگاه‏ های ذی‏ ربط ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران یادآور شد: همه طرح‏ ها بر مبنای سیاست ‏های استان تهران و شهرستان‏ های تابعه آن صورت اجرایی به خود می‏ گیرد.

رحمتی ادامه داد: با توجه به نیاز سنجی شهرستان‏ های استان تهران که از طریق فرمانداری‏ های این مناطق انجام شده، طرح ‏های عمرانی امسال در سه سرفصل شهرستانی، استانی و ملی در دست پیگیری است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران درباره طرح مهر ماندگار در این استان گفت: در حال حاضر، 43 پروژه عمرانی در قالب طرح مهر ماندگار برای استان تهران تعریف شده است که تا پایان امسال به بهره ‏برداری می‏ رسد.

وی ادامه داد: طرح مهر ماندگار برای تکمیل و بهره ‌برداری از تمام طرح‏ های بزرگ عمرانی، علمی، بهداشتی، صنعتی، فناوری، کشاورزی و فرهنگی تهیه شده که تحولات عظیمی را در عمران و آبادانی کشور به همراه خواهد داشت.

رحمتی با اشاره به موج دوم افتتاح پروژه ‏های مسکن مهر استان تهران نیز گفت: مسکن مهر از سیاست ‌های کلیدی و عدالت‏ خواهانه دولت است که با فرا رسیدن موج دوم افتتاح واحدهای مسکونی مهر، به طور قطع ثمرات خوبی را برای مردم استان تهران به ارمغان می ‏آورد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.