درخشان در خصوص گزينه هاي پرسپوليس گفت: مسئولان پرسپوليس بايد كارنامه متسو وخوزه را ارزيابي کرده و هر كدام كه سوابق كارايي بهتري در اين چند سال داشته اند به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب كنند.

   حميد درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  افزود: پرسپوليس ها خيلي دقيق و ريز  وارد استفاده از گزينه هاي داخلي براي تيم نشدند و تمايلي به حضور يكي از پيشكسوتان پرسپوليس در نيمكت اين تيم را ندارند .
 وي بيان داشت: مصطفي دنيزلي كارنامه خوبي در گذشته داشته است اما عملكردش در فصل گذشته در پرسپوليس  خوب نبود و خودش هم فهميده بود كه نمي تواند در اين تيم موفق باشد و به خاطر همين سرخپوشان را ترك كرد.
پيشكسوت پرسپوليس در خصوص بازيكنان جذب شده سرخپوشان گفت:  مسولان پرسپوليس بازيكنان خوبي خريدند و اميدوارم سرمربي جديد هم استفاده از مهره هاي ارزشمند را داشته باشد و به بهترين نحو از آنها در زمين مسابقه استفاده كند.
وي درباره احتمال برداشته شدن جام حذفي از سوي مسئولان فدراسيون فوتبال  خاطر نشان كرد:  جام حذفي در روال قبلي اش در كنداتور برنامه هاي فدراسيون فوتبال بايد برگزار شود منافع تيم ملي مهم است اما با برداشتن جام حذفي تفكرات AFC هم درباره فوتبال ما تغيير خواهد كرد و  آنها خواهند گفت كه ايراني ها توانايي برگزاري چندين جام را در كشورشان ندارند واين اقدام صحيح نيست/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار