مديرکل فرودگاه هاي آذربايجان شرقي گفت : اين خط پروازي را شرکت ترکيش اير راه اندازي کرد و در مرحله نخست هفته اي 2 پرواز بين 2 فرودگاه تبريز و ارزروم انجام مي شود .

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،رستمي افزود : نخستين پرواز اين خط هوايي امروز به مقصد ارزروم در ترکيه و با حضور مسئولان 2 استان صورت گرفت .
وي ظرفيت پروازهاي اين خط را 149 نفر در هر پرواز اعلام کرد و گفت : در صورت نياز و افزايش تقاضا تعداد پروازها قابل افزايش است .
 رستمي با اشاره به پرواز تبريز - استانبول افزود : خط پروازي بين تبريز و ارزروم به عنوان دومين خط پروازي بين تبريز و کشور ترکيه است که راه اندازي شد .
با ايجاد خط پروازي بين تبريز و ارزروم تعدا خطوط پروازي فرودگاه بين المللي تبريز به هشت خط افزايش يافت که شامل پرواز به مقصدکشورهاي ترکيه ( استانبول و ارزروم) ، جمهوري آذربايجان ، امارات عربي متحده ، عراق ، باکو و عربستان ( مدينه و جده) بود .
پروازهاي فرودگاه بين المللي تبريز به طور متوسط روزانه 36 پرواز ، هفتگي بيش از 250 و سالانه بالغ بر هزار و 150 پرواز را شامل مي شود که از اين تعداد به ترتيب روزانه 6 ، هفتگي 42 و ماهانه نزديک به 190 پرواز به مقصد فرودگاه هاي بين المللي صورت مي گيرد .



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار