نخست وزير دولت حماس پس از پايان نماز جمعه روز گذشته تاكيد كرد ، فلسطينان مقاومت را تا آزادسازی قدس ادامه مي دهند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز اطلاع رسانی فلسطين ؛ اسماعيل هنيه، نخست وزير دولت حماس ضمن تاكيد بر اينكه مجاهدان با خون خود ارزشمندترين سطرها را برای اين ملت نگاشته‌اند، تصريح كرد كه ورود اين كاروان به غزه همزمان با مناسبتی بزرگ كه همان اسرا و معراج پيامبر (ص) است، انجام می‌پذيرد كه اين روز با خون ريخته شده شهدا در راه آزادسازی غزه و خون 10 تن از فلسطينيانی كه در جريان جنايت اخير دشمن صهيونيستی عليه نوار غزه به شهادت رسيدند، درهم آميخته است.

هنيه افزود: اينكه كاروانی در پرتو جهاد و مقاومت به ياری و حمايت مقاومت و جهاد بشتابد، حاوی مفاهيم زيادی خواهد بود.

نخست وزير دولت حماس همچنين تلاش‌های مداوم افراد حاضر در اين كاروان و حمايت‌های به عمل آمده از اين كاروان در كشورهای مختلف تا زمان رسيدن آن به غزه را ستود.

اين رهبر فلسطينی ابراز اميدواری كرد كه امت اسلامی همواره نسبت به ملت فلسطين کمک و پشتیبانی کند، تا اين ملت بتواند جهاد و مقاومت را تا زمان آزاد سازی فلسطين و مقدسات اسلامی ادامه دهد.

هنيه تشريح كرد ، اقدام حاميان فلسطين كمتر از مجاهدت ملت فلسطين نيست، آنان مجاهدانی در تمامی عرصه‌ها هستند و ملت فلسطين همواره پيگير تمامی تحركات و اقدامات و فعاليت‌های آنان در سرتاسر جهان به ويژه در كشورهای اروپايی است.

نخست وزير دولت حماس اظهار كرد كه ارائه شكايت‌نامه از سوي رژيم صهيونيستي به شوراي امنيت در اعتراض به حملات موشكي از نوار غزه گامي در راستاي بيان فرهنگ اسرائيل براي تحويل قرباني به جلاد است.

هنيه بيان داشت: حملات اسرائيل عليه نوار غزه و آنچه كه از تخريب و ويراني رخ مي‌دهد بيان كننده سياست اسرائيل است.


برچسب ها: هنیه ، فلسطین ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار