بزرگترین بدهکاران از میان شرکت های هواپیمایی شرکت هوایی آسمان و شرکت ایران ایر هستند بیشتر شرکت های هواپیمایی بدهی خود را با نرخ سوخت ۲۰۰ تومان تسویه کرده اند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد:با میزان بدهی ای که از شرکت ایران ایر داریم می توانیم این شرکت را خریداری کنیم!

جلیل سالاری با اشاره به تجمیع بدهی دو شرکت بزرگ هواپیمایی به شرکت پخش تصریح کرد: از کل سوختی که به شرکت های هواپیمایی داده شد تنها بخشی از آن بر اساس قیمت های جدید محاسبه و این میزان بدهی تسویه شد.

به گفته وی جلساتی با وزارت راه و ستاد هدفمندی یارانه ها صورت گرفته تا همگرایی لازم صورت گرفته تا این شرکت های هواپیمایی بدهی خود را که به میزان بالایی رسیده با شرکت پخش تسویه کنند.

وی بدهی شرکت های هواپیمایی را مربوط به زمان تبدیل قیمت بنزین از ۱۰۰ به ۴۰۰ تومان دانست و گفت: بیشتر شرکت های هواپیمایی بدهی خود را با نرخ سوخت ۲۰۰ تومان تسویه کرده اند که با توجه به بدهی موجود، باید به تعهدات خود پایبند باشند.

وی بزرگترین بدهکاران از میان شرکت های هواپیمایی را شرکت هوایی آسمان و شرکت ایران ایر دانست و گفت: با میزان بدهی ای که از شرکت ایران ایر داریم می توانیم این شرکت را خریداری کنیم!/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار