حبيب اسماعيلي گفت: جشنواره فيلم‌هاي ويدئويي تهران بتواند دامنه تخصصي خودش را در حوزه سينما در آينده گسترش دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حبيب اسماعيلي تهيه‌كننده و بازيگر سينما در گفت‌وگو با روابط عمومي جشنواره فیلم ویدئویی تهران گفت: به نوبه خودم اين استقلال را تبريك مي‌گويم انشاالله جشنواره فيلم هاي ويدئويي تهران بتواند دامنه تخصصي خودش را در حوزه سينما در آينده گسترش دهد. برگزاري جشنواره ويدئويي تهران به فيلم‌سازان كمك مي‌كند كه وارد عرصه سينما ‌شوند، چرا كه به كارهايشان ارزش داده مي‌شود. فيلم‌ساز فرمت ويدئو وقتي مي‌بيند كه جشنواره و مسابقه‌اش جدا شده و اثرش مورد ارزيابي و قضاوت قرار مي‌گيرد و مخاطب هم از نزديك كارش را مي‌بيند؛ انگيزه مضاعف پيدا مي‌كند تا در فيلم بعديش بهتر و بيشتر كار كند و وقت و انرژي بگذارد و كار را به لحاظ كيفي بالاتر از اثر قبلي ارائه دهد.

وی همچنین گفت: اين جشنواره مقداري تسهيلاتي را هم براي سازندگان و علاقمندان سينما به‌وجود مي‌آورد مي‌تواند يك‌ جور رقابت سالم ايجاد كند و كار‌ها ديده شوند. اميدوارم برگزاري اين جشنواره باعث شود فيلم‌هايي كه ساخته مي‌شود كمتر سرسري گرفته شوند. با وجود چنین جشنواره‌ای فيلم‌ساز سعي مي‌كند فيلمي بسازد كه در رقابت شركت كند و مطرح شود و اين مطرح شدن مي‌تواند مؤثر باشد.

وی در ادامه افزود: من پيشنهادم اين بود كه در جشنواره فيلم‌هايي كه برگزيده مي‌شوند و خوب هم هستند بتوانند يك تك‌سانسي دوسانسي در سينما هم پخش شوند، اين کار هم براي كساني سازنده اين فيلم‌ها و هم در جذب مخاطب مؤثر خواهد بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار