دیر شبکه قرآن و معارف سیما در حاشیه برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفت: شبکه قرآن و معارف سیما در کنار سایر شبکه های سیما، اهتمام ویژه ای به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری شبکه قرآن و معارف سیما مستقر در محل برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن، حسن گروسی در این رابطه اظهار داشت: صدا و سیما هر سال به برگزاری این مسابقات توجه دارد اما امسال به دلایلی اهتمام ویژه ای به این مسابقات داشته ایم. در این راستا از مدت ها قبل برنامه ریزی های مربوطه را انجام داده ایم و از تمامی تکنیک های رسانه ای برای پوشش و تبلیغات استفاده کرده ایم.
وی ادامه داد: قبل از شروع مسابقات، به دنبال تغییر محل برگزاری، از سالن اجلاس به برج میلاد، نگرانی هایی از استقبال مردم و علاقمندان از مسابقات وجود داشت که با تبلیغات خوبی که توسط سازمان صدا و سیما و ستاد تبلیغات و اطلاع رسانی سازمان اوقاف و امور خیریه صورت گرفت، مردم استقبال بی نظیری از مسابقات داشتند.
گروسی تاکید کرد: برنامه ریزی صحیح، تبلیغات مناسب و برنامه های هدفمند شبکه های سیما در کنار پوشش گسترده شبکه قرآن و معارف سیما از این مسابقات منجر به ایجاد شبکه ای مجازی شد که نتیجه آن برگزاری با شکوه این مسابقات است.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در رابطه با همکاری و هماهنگی سازمان صدا و سیما با سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: تعامل و همکاری ما با سازمان اوقاف و امور خیریه بهتر و بیشتر از همیشه است و در چند روز گذشته طی جلساتی که با سرپرست این سازمان، به همراه معاون محترم سیما داشته ایم، تصمیمات و توافقاتی در رابطه با قرآن و فعالیتهای قرآنی و بقاع متبرک داشته ایم که ان شاا... مردم به زودی شاهد برکات این تصمیمات در قاب تلویزیون خود خواهند بود.
وی در ادامه توضیح داد: برنامه ریزی ها در موضوعات قرآن، بقاع متربکه و وقف است و در نظر داریم برنامه های مختلفی در این سه موضوع تولید و به مردم عزیز کشورمان ارائه کنیم.
گروسی در رابطه با برنامه های در نظر گرفته شده در رابطه با مسابقات نیز اظهار داشت: امسال برای مسابقات چندین مستند تولید کرده ایم که یکی از آنها که در مورد ورود متسابقین به ایران است را پخش کرده ایم و دیگر مستند ها نیز از روند برگزاری مسابقات ساخته می شود و به مرور پخش خواهد شد. همچنین در پایان مسابقات و در روزهای آتی در برنامه پلاک 114 از شبکه قرآن و معارف سیما، با حضور کارشناسان و منتقدان به نقد و بررسی این مسابقات خواهیم پرداخت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار