يک متخصص ارتوپدي گفت: تأخير در ارجاع بيمار و هزينه هاي بالاي درمان از جمله هزينه هاي دارويي و جراحي، دو مشکل عمده مبتلايان به آرتروز است.

هادي عبادي، متخصص ارتوپدي در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران تصريح کرد: مشکلات متعددي در خصوص بيماري آرترزو وجود دارد که اين مشکل در درجه اول بر روي بيمار فشار وارد مي کند.

وي با بيا اينکه نبود اتفاق نظر برروي روش درماني مناسب براي بيماري آرتروز يک مشکل است، گفت: در حال حاضر مشخص شده که بسياري از روش هاي درماني متداول و مرسوم، تأثير خاصي بر درمان مبتلايان به آرتروز نداشته و بايد به فکر روش هاي ديگر بود.

عبادي تأکيد کرد: تأخير در ارجاع بيمار و هزينه هاي بالاي درمان از جمله هزينه هاي دارويي و جراحي نيز از ديگر مشکلات مربوط به آرتروز است.

وي اظهار داشت:‌ متأسفانه بسياري از مبتلايان به آرتروز خيلي دير به پزشک مراجعه مي کنند و بسياري ديگر نيز در مراکز درماني، به موقع به سطوح بالاتر و تخصصي ارجاع داده نمي شوند.

عبادي يادآور شد: اغلب مبتلايان به بيماري هاي استخواني و مفصلي همچون آرتروز، براي درمان و پيگيري روند درمان خود به ناچار هزينه هاي زيادي را حتي با وجود بيمه پرداخت مي کنند که بايد براي کاهش اين هزينه ها چاره انديشي کرد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار