قائم مقام سازمان امداد ونجات از آغاز اجرای طرح امداد ونجات تابستانی این سازمان خبر داد وگفت: 993 پایگاه امداد ونجات جاده ای، کوهستانی، دریایی، ساحلی و شهری خدمات امدادی به هموطنان ارائه می کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، احمد رضا شفیعی افزود: در اجرای طرح امداد ونجات تابستانی جمعیت هلال احمر در سال جاری امدادگران و نجاتگران به ارائه خدمات اولیه نجات و رها سازی و کمک های اولیه به مصدومین و مجروحین تصادفات جاده ای و ترافیکی می پردازند.
 وی گفت: در اجرای طرح یاد شده 222 خودروی نجات، 300 ست نجات، 993 دستگاه آمبولانس امدادی، 59 قایق نجات ،‌47 گروه عملیاتی امداد ونجات در کوهستان،‌9فروند بالگرد امدادی و 40  گروه پشتیبانی عملیات امداد ونجات با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در سازمان امداد و نجات به فعالیت خواهند پرداخت.
 قائم مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر در کمیته  عملیات و اجرای مقررات طرح تابستانی سال 91 ادامه داد: در این طرح سه هزار و 987 امدادگر و نجاتگر با بهره گیری از تجهیزات و وسایل گروهی و انفرادی به ارایه خدمات امدادی خواهند پرداخت.
شفیعی افزود: طرح تابستانی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر در سال 91  در دو مرحله و با مشارکت سازمان های راهداری و حمل ونقل جاده ای ، پزشکی قانونی، اورژانس، امداد خودرو، آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا خواهد شد.
 وی اضافه کرد: در مرحله نخست این طرح نیروهای عملیاتی هلال احمر از 31 خرداد ماه تا 30 تیر ماه امسال به ارائه خدمات امدادی خواهند پرداخت و در مرحله دوم نیز نیروها از روز 31 مرداد ماه تا 31 شهریور ماه به فعالیت می پردازند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار