معاونت فرهنگي اجتماعي منطقه 13، به مناسبت ماه پربرکت شعبان، ده ها برنامه فرهنگي و تفريحي را براي ساکنان محدوده شرقي پايتخت تدارک ديده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با فرا رسيدن ماه شعبان برنامه هاي فرهنگي با مشارکت نواحي 4 گانه و سراهاي محله در گوشه و کنار منطقه برگزار مي شود که 65 جشن مناسبتي از جمله آنهاست.
مسعود خسروي، معاون امور فرهنگي و اجتماعي منطقه 13 در  تشريح ويژه برنامه هاي ايام شعبانيه گفت: به منظور ارتقاي سطح نشاط معنوي شهروندان و ارتقاي شعائر اسلامي‌، مراسم ويژه مناجات شعبانيه در دهه آخر اين ماه و تقدير از جانبازان و آزادگان در روز سوم و چهارم شعبان، تجليل از بسيجيان جشن ميلاد امام حسين(ع) نيز از ديگر برنامه هايي است که به مناسبت ماه شعبان تدارک ديده شده است.
وي از برگزاري ويژه برنامه هاي ايام شعبان در پهنه شرقي پايتخت خبر داد و خاطرنشان کرد: بيش از 65 جشن با اجراي برنامه هاي هنري همچون تواشيح، مولودي خواني و مسابقه با مشارکت مديران محلات، شورا ياري ها و با استفاده از ظرفيت هاي جشنواره شمسه و با حضور مردمي در محلات سيزده گانه برگزار مي شود.
* جشنواره بزرگ شعبانيه در پارک جنگلي سرخه حصار
جشنواره بزرگ شعبانيه با برپايي ايستگاه هاي ورزشي و نمايشگاه فرهنگي در پارک جنگلي سرخه حصار برگزار مي شود.
جشنواره بزرگ شعبانيه همزمان با آغاز ماه شعبان با برپايي نمايشگاه فرهنگي و ايستگاه ورزشي تفريحي برگزار و تا نهم تيرماه پذيراي حضور اهالي پايتخت خواهد بود.
خسروي اظهار داشت: اين جشنواره با استقرار غرفه هاي متنوع و برگزاري مسابقات ورزشي در 20 رشته مختلف برگزار و در خلال آن ويژه برنامه هاي مختلفي از قبيل تجليل از قهرمانان و پيشکسوتان، تجليل از جانبازان 8 سال دفاع مقدس و تجليل از بسيجيان و پاسداران منطقه اجرا مي شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار