مدیر تربیت بدنی منطقه 7 از برگزاری ایستگاه تفریحی ورزشی در سطح بوستان های منطقه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هادی کاشانی تلفیق ارزشها با ورزش را یکی از اهداف سازمان ورزش شهرداری تهران و راهکاری مطمئن برای کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: شهروندان در سطح بوستان های شهر می توانند پس از نرمش و ورزش در مسابقات در نظر گرفته شده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و جوایزی دریافت می کنند.
 وی افزود: شهروندان ساکن منطقه می توانند اول تیر با مراجعه به بوستان ها از جمله باغ موزه قصر، اندیشه، سپیدار، توکلی و جوان از امکانات و وسایل ورزشی که اداره تربیت بدنی منطقه در اختیار آنان می گذارد به انجام مسابقات ورزشی بپردازد.
 کاشانی درادامه بیان کرد: ایستگاه تفریحی و ورزشی در بوستان های اشاره شده برگزار و مسابقات طناب زنی، آمادگی جسمانی، پرتاب دارت و شطرنج در خلال آنها  برپا خواهد شد که تمام اعضای خانواده می توانند در آنها شرکت کنند و با کسب رتبه برتر ، از طرف اداره تربیت بدنی منطقه جایزه بگیرند.
 وی همچنین با اشاره به نقش موثر مسابقات درجذب شهروندان به ورزش از آغاز فعالیت طرح زنگ ورزش در بوستان باغ موزه قصر واندیشه خبر داد و تصریح کرد: اجرای مسابقات زنگ ورزش، تربیت بدنی این منطقه بوستان باغ موزه قصر اندیشه را به عنوان مکان اجرای طرح زنگ ورزش بوستانها در هفته جاری معرفی کرده است.
 بر اساس این گزارش روز جمعه دوم تیر زنگ ورزش با حضور مربی مجرب و انجام حرکت ورزشی میزبان شهروندان ورزشکار این منطقه خواهد بود./ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار