به گزارش
خبرنگار فناوری اطلاعات
باشگاه خبرنگاران ؛ دکتربهزاد دوران، عضو شورای سیاستگذاری همایش روز رسانههای اجتماعی با بیان اینکه در رسانهها و شبکههای اجتماعی ذائقه عموم مشص میشود، اظهار داشت: همانطور که با شکلگیری اینترانتها و اینترنت تجارتهای مختلفی در این فضا شکل گرفت و فعالیتهای اقتصادی متناسب با این شرایط جا افتاد و پس از آن وبلاگها در خدمت تجارتهای مختلف قرار گرفتند، در حال حاضر نیز شبکههای اجتماعی در خدمت کسب و قرار گرفتهاند.
وی با اشاره به برخی کارکردهای تجاری رسانههای اجتماعی افزود: رسانههای اجتماعی توانستند به رسانههای دیگر در ارتباط با مشتری، دریافت بازخورد و غیره کمک کنند، همچنین تجارتهای جدید میتوانند از این طریق خود را به مشتری معرفی کنند.
دکتر دوران در خصوص برگزاری نخستین همایش رسانه های روز اجتماعی خاطرنشان ساخت: متاسفانه بخش دولتی حمایت جدی از چنین همایشهایی نمیکند و این در حالی است که ما به برگزاری همایشهایی از این دست در جامعه نیاز داریم زیرا چنین موضوعاتی مسئله جامعه ما هستند./ح