سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: فوتسال در آسیا بسیار پیشرفت کرده است، اما با انگیزه‌ای که نزد بازیکنان تیم سراغ دارم امیدوارم بتوانیم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شویم.

 

 علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار داشت: جام ملت‌های آسیا به ما نشان داد که فوتسال در آسیا بسیار پیشرفت کرده است و ما هم برای اینکه جایگاه خود را حفظ کنیم و از آسیا عقب نمانیم می‌بایستی تلاشمان را دو برابر کنیم.

وی ادامه داد: تمرینات خود را از یک ماه پیش برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر نیز بازیکنان تیم با انگیزه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: با انگیزه‌ای که نزد بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند سراغ دارم انتظار داریم بتوانیم عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کنیم.

افضل همچنین به بازیکنان تازه وارد تیمش اشاره کرد و افزود: احمد اسماعیل پور از تیم شهید منصوری و سعید تقی زاده از تیم فوتسال صبای قم بازیکنانی هستند که به طور قطعی به تیم گیتی پسند اضافه شده‌اند.شاپا و باتیستا بازیکنان برزیلی تیم خود را نیز حفظ کرده‌ایم.

وی در پایان افزود در جام ملت‌های آسیا روی یک حادثه سوم شدیم اما این موضوع نشان می‌دهد که فوتسال در آسیا پیشرفت کرده و تیم گیتی پسند نیز برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا کار سختی دارد و برای قهرمانی در این رقابت‌ها می‌بایستی تلاشمان را دو برابر کنیم.

گفتنی است رقابت‌های فوتسال جام باشگاه های آسیا از یازدهم تیر ماه سال جاری در کشور کویت برگزار می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.