رئيس انجمن دوچرخه سواري ناشنوايان از شركت بانوان دوچرخه سوار براي نخستين بار درمسابقات كشوري خبر داد و اظهار داشت: البته تاكنون زمان و تاريخ دقيق مسابقات مشخص نشده است.

سبزه پرور در گفتگو با خبرنگاران ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: پس از حضور در مسابقات آسيايي، اقيانوسيه تاكنون ديداري با فاطمي نسب رئيس فدارسيون مبني بر برنامه هاي آتي تيم ملي دوچرخه سواري براي حضور درمسابقات برون مرزي صورت نداده ايم از اينرو در شرايط كنوني اردو و برنامه ي خاصي براي تيم ملي دوچرخه سواري نداريم اما تا پايان هفته جاري به طور حتم با فاطمي نسب ديدار و در خصوصتيم ملي دوچرخه سواري ناشنوايان به بحث مي نشينيم و در خصوص برنامه هاي تيم به تصميم گيري مي كنيم.
وي ادامه داد: كشور چين تايپه در مرداد سال جاري قصد دارد مسابقاتي را برگزار كند از اينرو با ارسال نامه اي از تيم ملي دوچرخه سواري ناشنوايان ايران نيز براي شركت در اين مسابقات دعوت به عمل آورده است و با توجه به شرايط مناسبي كه وجود دارد تمام تلاشمان را بكار مي گيريم تا تيم ملي دوچرخه سواري ناشنوايان به چين تايپه اعزام شود.
سبزه پرور تصريح كرد: شرايط مناسب مسابقات چين تايپه از اين جهت مناسب است كه فدارسيون ناشنوايان، پيوند اعضا و بيماران خاص فقط مسئول تامين هزينه ي بليط تيم ملي دوچرخه سواري ناشنوايان استو الباقي هزينه ما اعم از تغذيه، اياب و ذهاب، هتل و .. در كشور چين تايپه بر عهده ميزبان مسابقات است از اينرو علي رغم مشكلات مالي كه فدارسيون ناشنوايان با آن مواجه است اعزام دوچرخه سواري به اين مسابقات فدارسيون را مشكلاتي ايجاد نمي كند.
سبزه پرور تصريح كرد: علاوه بر مسابقات برون مرزي چين تايپه، قصد داريم مسابقات قهرمان كشور را در ايران راه اندازي كنيم تا با ناشنوا را براي رقابت هاي برون مرزي افزيش دهيم و تا حدود فراواني آنها باشرايط مسابقات آشنا شوند.
رئيس انجمن دوچرخه سواري ناشنوايان تصريح كرد: البته علاوه بر راه اندازي مسابقات قهرمان كشوري شركت و حضور بانوان دوچرخه سواري براي نخستين بار در مسابقات داخلي نقطه مثبت مسابقات است چرا كه تاكنون بانوان دوچرخه سوار ناشنوا در مسابقه اي شركت نكرده بودند.
وي افزود: در حال حاضر دوچره سواران بصورت جداگانه وزير نظر هيات استان هاي خود به تمرين مي پردازند و دوچرخه سواراني كه در تهران زندگي مي كنند زير نظر مربيان تيم ملي تمرينات خود را پيگيري مي كنند و البته به طور حتم تمهيداتي مي اندشيم تا قبل از مسابقات چين تايپه با برپايي اردو دوچرخه سواران را در يك محل جمع آوري كنيم تا آنها بصورت هماهنگ و زير نظر مربيان تيم ملي به تمرين پرداخت و آماده مسابقات برون مرزي چين تايپه شوند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار