فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: برای صنعت در فیروزکوه 5 میلیون متر مکعب آب اختصاص داده می شود.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اظهار کرد: بخش صنعت، معدن و تجارت نقش بی‏نظیری در اقتصاد کشور دارد.

افشار نادری ادامه داد: با ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی، مسئولیت وزارتخانه جدید سنگین ‏تر از گذشته شده است و به دنبال آن، انتظارات و توقعات مردم نیز بیشتر خواهد شد.

وی افزود: به جهت خارج بودن این شهرستان از شعاع 120 کیلومتری پایتخت و نداشتن محدودیت استقرار صنعت در منطقه، ظرفیت رشد و بالندگی در بخش صنعت، معدن و تجارت در منطقه موجود است. 

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: به جهت قرار گرفتن در محور های مهم مواصلاتی و هم‏ جواری با استان‏ های شرقی، شمالی و کلان ‏شهر تهران و نیز وجود زیر ساخت‏ های مناسب، امکان توسعه صنعت در شهرستان فیروزکوه وجود دارد.

افشار نادری گفت: با تخصیص پنج میلیون متر مکعب آب به بخش صنعت و عملیاتی شدن آن، برکات خوبی را در توسعه صنعت منطقه فیروزکوه شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: با آغاز فاز دوم شهرک صنعتی علی‏ دره فیروزکوه در مساحتی بالغ بر 472 هکتار، زمینه توسعه صنعت بیش از پیش برای سرمایه ‏گذاران در این منطقه مهیا خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با استقرار چند واحد صنعتی در شهرستان فیروزکوه در سال‏ های اخیر و استفاده از ظرفیت افراد جویای کار، به طور مستقیم و غیر مستقیم شاهد کارکرد های مطلوبی از بخش صنعت در منطقه بوده‏ ایم.

افشارنادری در ادامه خواستار فعال شدن کارگروه صنعت، معدن و تجارت برای پیگیری امور مربوط به این بخش در شهرستان فیروزکوه و پوشش دادن خلأ های موجود در این زمینه شد.

وی خاطرنشان کرد: با تشویق و هدایت سرمایه ‏گذاران بخش صنعت برای سرمایه‏ گذاری در منطقه فیروزکوه، در زمان صدور موافقت ‏نامه‏ های اصولی باید تدابیر لازم اتخاذ شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.