65 جشن ویژه ایام شعبانیه در منطقه 13

شهردار منطقه 13 در آستانه ماه پربرکت شعبان ، ویژه برنامه ها ی اجتماعی ـ فرهنگی اين منطقه را در ایام شعبانیه در پهنه شرقی پایتخت تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مداحی ، شهردار منطقه 13 گفت :  جشنواره بزرگ شعبانیه همزمان با آغاز ماه شعبان با برپایی نمایشگاه  فرهنگی و ایستگاه های ورزشی  ، تفریحی برگزار و  تا نهم تیر ماه پذیرای حضور اهالی پایتخت خواهد بود.
وی افزود : این جشنواره با استقرار   غرفه متنوع واجرای مسابقات ورزشی در 20 رشته مختلف   برگزار و در خلال آن ویژه برنامه های مختلفی از قبیل تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان، تجلیل از جانبازان 8 سال دفاع مقدس، تجلیل از بسیجیان و پاسداران منطقه در روز پاسدار و.. اجرا می شود. شهردار منطقه13 از برگزاری جشن های مناسبتی ویژه ایام شعبانیه  خبر داد و افزود : بیش از 65 جشن با اجرای برنامه‌های هنری همچون تواشیح و مولودی‌خوانی و مسابقه با مشارکت مدیران محلات ، شواریاری ها و با استفاده از ظرفیت های جشنواره شمسه  و با حضور مردمی در محلات سیزده گانه برگزار می شود.
 مداحی در خصوص ویژه برنامه های  ایام شعبان در پهنه ی شرقی  پایتخت اظهار داشت : به منظور ارتقای سطح نشاط معنوی شهروندان و ارتقای شعائر اسلامی، مراسم ویژه مناجات شعبانیه در دهه آخر این ماه  و تقدیر از از جانبازان و آزادگان در روز سوم و چهارم شعبان، تجلیل از بسیجیان  ، جشن میلاد امام حسین (ع) نیز از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت ماه شعبان تدارک دیده شده است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار