مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: با توجه به گرانفروشی های اخیر و طی بازدید از واحدهای صنفی با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سرابیان افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با عنایت به گزارش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در چند نوبت در مازندران مبنی بر عدم درج قیمت، گرانفروشی و عرضه کالای قاچاق از سوی چند واحد صنفی متخلف در این شهرستان ها پرونده هایی در این خصوص تشکیل و پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی شعب یاد شده با توجه به مستندات موجود در پرونده ها تخلفات انتسابی را محرز شناخته و واحدهای متخلف به پرداخت جزای نقدی محکوم گردیدند.

نقره داغ شدن قاچاقچی البسه
وی در بخش دیگری تصریح کرد: با حکم شعب تعزیرات حکومتی استان گیلان فردی که اقدام به ورود و عرضه کالای قاچاق کرده بودند جریمه شدند که در این رابطه با اعلام ورود مقادیری کالای قاچاق شامل 3313 البسه خارجی به ارزش 728 میلیون ریال، پرونده ای در این رابطه در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جریمه دو برابری ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم شدند.

عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی
مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کشور افزود: با توجه به گزارش بازرسان در چند نوبت مبنی بر تقلب در کسب و عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی از سوی چند واحد صنفی متخلف پرونده هایی در این خصوص تشکیل و پس از سیر مراحل قانونی جهت رسیدگی به شعبه استان ارجاع و با توجه به شواهد موجود واحدهای متخلف به پرداخت 428 میلیون ریال محکوم کردند.

قاچاقچیان تجهیزات ماهواره ای محکوم شدند
سرابیان گفت: طی بازرسی‌های خود در استان آذربایجان شرقی مقادیر قابل توجهی انواع تجهیزات دریافت از ماهواره، البسه و پارچه خارجی قاچاق کشف و پرونده های در این رابطه در شعب ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان بناب، تشکیل گردید و در ادامه متخلفین به پرداخت 452 میلیون ریال محکوم شدند.

کشف فرآورده های نفتی در گشت‌های سازمان تعزیرات
وی خاطر نشان کرد: در بازرسی های انجام شده در استان قم از سه دستگاه کامیون مقدار 10 هزار لیتر فرآورده های نفتی که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط و تحویل انبار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گردید./ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار