محمد عباسي وزير ورزش و جوانان از حقوق مادام العمر و افزايش 50 درصدي پاداش المپيکي ها خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران وزیر ورزش و جوانان  در بازديد از اردوي کشتي گيران المپيکي گفت: ورزشکارانی که موفق به کسب مدال در بازی‌های المپیک ‌شوند، حقوق ماد‌العمر دریافت می‌کنند.
محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان که برای بازدید از اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در خانه کشتی حضور پیدا کرده بود در حاشیه این دیدار از پرداخت حقوق ماد‌ام‌العمر به ورزشکارانی که موفق به کسب مدال در بازی‌های المپیک می‌شوند خبر داد.
وی در این زمینه عنوان کرد: تمام قهرمانانی که موفق به کسب مدال در بازی‌های المپیک می‌شوند مطابق آیین‌نامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به صورت مادام‌العمر حقوق دریافت خواهند کرد. به طوری که حتی پس از درگذشت این ورزشکاران این حقوق به خانواده‌های آنها نیز پرداخت خواهد شد

وي همچنين از  افزايش 50 درصدي پاداش مدال آوران المپيک لندن خبر داد و گفت:در المپیک هر ورزشکاری که مدال کسب کند، جایزه‌اش نسبت به دوره قبلی که در پکن برگزار شد، 50 درصد افزایش خواهد داشت.

انتخابات  فدراسيون ها بر پايه راي مجمع مي باشد

وي همچنين در مورد تغييرات فدراسيونهاي ورزشي گفت : انتخاب روساي فدراسيون ها به صورت دموکراتيک و با راي اعضا مجمع صورت مي گيرد و اميدواريم برخي ها موضوع منافع ملي را در نظر بگيرند و حاشيه سازي نکنند.

شايعه قرار دادهاي ميلياردي قابل بررسي است

عباسي در مورد قرارداد هاي فوتبال نيز افزود :مراجع مربوطه مي بايستي پي گيري کنند اما ما تا به حال بودجه دولتي در اختيار تيم ها قرار نداديم اما اين شايعات قابل بررسي و پي گيري است./با


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار