هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر می رسد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده اما هنوز تیم کاملی نیست.

علیرضا امامی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر می رسد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده است . خط دفاع تیم مستحکم شده و در خط حمله قدرتمند هستند اما در هافبک زیاد خوب عمل نکرده اند چون هافبک دفاعی ندارند و یک پاسور خوب هم در تیم نیست.
 
به نظر من علی کریمی برای اینکه در نقش پاسور ظاهر شود زیاد خوب نیست و بیشتر پشت مهاجمان جواب می دهد چون میل به هجوم دارد.
 
وی افزود: پرسپولیس اگر بتواند یک پاسور خوب با یک هافبک دفاعی قوی بیاورد، تیمش کامل می شود و می تواند یک مجموعه قدرتمند و مطمئن داشته باشد . البته این بازیکنانی که پرسپولیس گرفته باید جایگزین های خوبی هم برای آنها روی نیمکت ذخیره ها داشته باشد.
 
او در ادامه گفت: سرمربی پرسپولیس باید سریعتر مشخص شود چون زمان را از دست می دهند متاسفانه پرسپولیس همیشه همین مشکل را دارد و پارسال هم سرمربی تیم دیر انتخاب شد و شاهد مشکلات زیادی در تیم بودیم.
 
هافبک سابق پرسپولیس اظهار داشت: اگر قرار است پرسپولیس مربی خارجی بیاورد، حتما یکی دو بازیکن هم با خودش می آورد تا فلسفه اش را در تیم پیاده کند . پرسپولیس نباید فرصت را از دست دهد و سرمربی باید زودتر مشخص شود تا نفرات و فضای فوتبال ما را بشناسد و بتواند افکارش را در پرسپولیس پیاد کند. اگر سرمربی سریعتر بیاید، پرسپولیس می تواند شروع بهتری در فصل جدید داشته باشد.
 
وی افزود: فکر می کنم پرسپولیس نسبت به سالهای قبل خیلی متفاوت باشد و بتواند در فصل جدید هوادارانش را راضی کند. پرسپولیس باید دنبال قهرمانی باشد و وقتی تیم قدرتمندی می بندی، باید دید وسیع تری داشته باشی و به درخشش در آسیا فکر کنی.
 
هافبک سابق پرسپولیس در ادامه گفت: حضور این ستاره ها در پرسپولیس مشکل ساز نمی شود در صورتی که سرمربی تیم بزرگتر از بازیکنان باشد . پرسپولیس تیم بسیار بزرگ و پرهواداری است و باید مربی بزرگی داشته باشد. اگر امثال دنیزلی و متسو سرمربی پرسپولیس باشند، خوب است.
 
امامی فر در پایان گفت: اکثر بازیکنان پرسپولیس ملی پوش هستند و زیر نظر مربی بزرگی مثل کی روش کار می کنند به همین دلیل یک مربی ایرانی نمی تواند چنین تیم پر مهره ای را جمع کند بلکه یک مربی هم سطح کی روش با یک مقدار پایین تر از او باید باشد تا بتواند تیم پر ستاره پرسپولیس را هدایت کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار