هزاران نفر از ثروتمندان آمریکا از پرداخت مالیات طفره می روند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری رویترز، هر روز بر تعداد شهروندان متمول آمریکا که از پرداخت مالیات به دولت فدرال خودداری می کنند افزوده می شود و در حال حاضر بیش از 35 هزار شهروند آمریکا که در سال 2009 بیش از 200 هزار دلار درآمد داشته اند به دولت فدرال مالیات پرداخت نکرده اند.
دیوید کای جانستون تحلیلگر در این خصوص گفت تعداد شهروندان متمول آمریکا که در سالیان اخیر از پرداخت مالیات به دولت فرار کرده اند به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است. بنحوی که تعداد این افراد در سال 2000 تنها دو هزار و هشت نفر بود اما در سال2009 تعداد این افراد به35 هزار نفر رسیده است. تعداد این افراد در سال 1997 در آمریکا کمتر از 500 نفر بود.
وی گفت گزارش های رسمی در آمریکا نشان می دهد که چهارصد نفر در این کشور بالاترین درآمدها را دارند. این افراد متمول در17 سال گذشته همگی بجز یک یا دو نفر از آنها مالیات درامدهای خود را پرداخته اند اما در سال 2009حدود شش نفر از این افراد که بیشترین درآمدها را در آمریکا دارند مالیات خود را به دولت فدرال نپرداخته اند. متوسط درآمد این افراد بیش از دویست میلیون دلار است.
وی همچنین گفت در پاسخ به این سئوال که افراد متمول در آمریکا چگونه از پرداخت مالیات به دولت طفره می روند باید صادقانه بگویم که واقعا مشخص نیست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار