نماينده مردم ملكان با اشاره به نامگذاري امسال به سال توجه به كار و توليد ايراني بر تحقق منويات رهبري در سطح مديريت كلان و مياني كشور تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، افخمي امروزدر جلسه كارگروه كشاورزي ملكان  توجه به نيازها و رفع مسائل و مشكلات كشاورزان را خواستار شد و تصريح كرد : متاسفانه آنطور كه بايد در طول 32 سال گذشته به توصيه هاي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري  در خصوص توجه به كشاورزان عمل نشده است.

وي به شعار نهضت كشاورزي رئيس جمهور اشاره كرد و اظهار داشت : شعار نهضت كشاورزي  دكتر احمدي نژاد در حد شعار نيست و همراهي مسئولين دستگاههاي دولتي با آن ضروري است.

 نماينده مردم ملكان دولت هاي نهم و د هم را فرصت خوبي جهت توسعه و عمران همه جانبه مناطق محروم و بخصوص در بخش كشاورزي دانست و به دستگاههاي دولتي ملكان توصيه كرد از توجهات و ظرفيت هاي اين دولت در جهت عمران و توسعه منطقه استفاده بهينه كنند.

 وي از كندي عمليات اجرايي سد ليلان چاي ملكان نيز انتقاد كرد و گفت اين سد بايد 15 سال قبل به بهره برداري مي رسيد . وي ادامه داد: با بهره برداري از سد ليلان چاي كه 4500 هكتار از اراضي منطقه را زير پوشش آبياري تحت فشار خواهد برد در صورت مديريت صحيح مي تواند 4500 فرصت شغلي نيز ايجاد كند.

وي با اشاره به پيروزيهاي رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس تصريح كرد مسئولين بايد در سازندگي كشور نيز همانند ايثارگري رزمندگان اسلام وارد عرصه كار شوند.

نماينده مردم ملكان همه مسئولين دستگاههاي دولتي در ملكان را به پوشيدن لباس جهادي دعوت كرد و افزود: بايد با پوشيدن لباس جهادي كارها را به سرعت و با كيفيت به پيش ببريد و طوري فعاليت كنيد كه با سال هاي گذشته فرق داشته باشد.

وي همچنين بر انجام كار كارشناسي شده در احداث و تكميل طرح هاي نيمه تمام تاكيد كرد و خواستار رفع موانع و تسريع در بهره برداري از مجتمع گلخانه اي ملكان شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.