نماينده خوزستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: نمايندگان استان خوزستان در نظر دارند، مجمع نمايندگان اين استان را تأسيس کرده و موضوع ريزگردها را نيز در قالب آن پيگيري کنند.

صيد عيسي دارايي نماينده مردم انديمشک در مجلس‌شوراي‌اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شرايط نامناسب مردم استان‌خوزستان در اثر تشديد پديده انتشار ريزگردها در اين استان، گفت: موضوع انتشار ريزگردها در شهرهاي استان خوزستان وضعيت زندگي مردم را به بحراني زيستي تبديل کرده است.

وي  با تشريح برنامه‌هاي نمايندگان خوزستان براي مقابله اين پديده طبيعي، از تشکيل مجمع نمايندگان خبر داد و گفت: نمايندگان استان خوزستان در نظر دارند، مجمع نمايندگان اين استان را تأسيس کرده و موضوع ريزگردها را نيز در قالب آن پيگيري کنند.

دارايي در ادامه با اشاره به تاثير ساخت سدهاي‌ متعدد و خشکيدن تالاب‌هاي استان‌خوزستان در تشکيل ريزگردها، تصريح کرد: بنا داريم با تشکيل اتاق فکري از سوي اعضاي مجمع نمايندگان استان خوزستان موضوعات کارشناسي و فني اين معضل را بررسي کنيم.

نماينده انديمشک تاريخ تشکيل مجمع نمايندگان استان خوزستان را اعلام نکرد و گفت: بعد از تعطيلات مجلس‌شوراي‌اسلامي جلساتي را با حضور نمايندگان خوزستان برگزار کرده و اقدامات مقتضي را به منظور تدوين اساسنامه، هيات مؤسس و... انجام دهيم./ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار