علی فتح اله زاده، مدیرعامل تیم استقلال برای جذب کریم انصاری فرد با شرایط خاص روبرو شد و در نهایت پس از حضور این بازیکن در جمع قرمزها واسطه های باشگاه با این مهاجم را مقصد اصلی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در حالی در جذب کریم انصاری فرد ناکام ماندند که این بازیکن، با وضعیتی به مراتب ایده آل استقلال را رها کرده و راهی پرسپولیس شد، در حالیکه وی به مسئولان تیم استقلال قول مساعد داده بود تا برای فصل آینده به عنوان شاگرد امیر قلعه نوعی فوتبال خود را ادامه دهد.

گفتنی است، علی فتح اله زاده مدیریت آبی ها روی کمک به من واسطه ها برای حضور کریم انصاری فرد حساب ویژه باز کرده بود، اما وی اعلام کرده است که واسطه ها و افرادی که به وی قول داده بودند شرایط را برای حضور انصاری فرد مهیا می کنند به قول و قرار خود عمل نکردند و باعث شدند که این بازیکن قید حضور در استقلال را زده و راهی تیم مقابل آبی ها شود.

علی فتح اله زاده، مهدی رحمتی،‌مجید صالح و امین منوچهری را واسطه قرار داده بود اما این سه عضو تیم استقلال در این امر ناکام ماندند و تلاش های آنها به نفع این تیم و مدیریت استقلال پیش نرفت، ‌مهدی رحمتی دوست صمیمی انصاری فرد، در تیم ملی است. مجید صالح مربی وی در سایپا بوده و امین منوچهری دوست صمیمی وی در تیم سایپا است که هیچ یک موفق به راضی کردن این بازیکن نشدند و این موضوع مدیریت استقلال را دلخور کرده است زیرا در حالیکه هر کدام از این افراد به وی قول داده بودند که مهاجم ملی پوش برای فصل آینده در استقلال توپ می زند و راهی تیم حریف نمی شود،‌اما این اتفاق سرانجام رخ نداد و واسطه ها بدقول و ناکام ماندند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار