مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: کار آفرینان با مدرک فرصت ها، کاستی ها و خلاهای موجود را می بینند و با تصمیم گیری آگاهانه کار جدیدی را آغاز می کنند.

حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: کارآفرینان با مدرک فرصت ها، کاستی ها را می بینند و با تصمیم گیری آگاهانه نسبت به آغاز کار جدید اقدام می کنند.
وی در ادامه به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در این راستا پرداخت و افزود: امسال با بهره گیری از ظرفیت ها رسانه ها استقبال خوبی از هفتمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر استان صورت گرفت به گونه ای که در استان بوشهر با ثبت نام دو هزار و231 نفر رتبه چهارم کشور را به دست آورد.
حیدری در ادامه به نحوه انتخاب کارآفرینان اشاره و اظهار داشت: کارآفرینانی که مراحل ثبت نام را کامل انجام داده بودند وارد مرحله داوری شده و پس از داوری 9 نفر به عنوان کارآفرین برتر در سطح استان شناسایی و از این تعداد نیز یک نفر انتخاب و به جشنواره کشوری معرفی می شوند.
حیدری در ادامه تصریح کرد: منتخبان در سه بخش صنعت، کشاورزی، خدمات به ترتیب از شهرستان های بوشهر5 نفر، دشتی 2 نفر، دشتستان و گناده هر کدام یک نفر انتخاب شده اند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر توسعه نیروی انسانی خلق ، نوآور و معماری ، توسعه فرهنگ کارآفرینی و استمرار بخشیدن به مشارکت بخش های غیر دولتی است. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار