حضور تيم هاي ايراني در اين مسابقات باعث اعتبار اين مسابقات مي شود.

به گزارش خبرنگار دانش هاي روز باشگاه خبرنگاران، پرفسور گرهارد کراچمار از اعضای اصلی کمیته اجرایی فدراسیون جهانی ربوکاپ در بازدید از تیم لیگ ربات خانگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین پیشرفت تیم های ایرانی در سال های گذشته را در ربوکاپ چشمگیر عنوان و تصریح کرد: حضور تیم های ایرانی در مسابقات جهانی ربوکاپ باعث اعتبار بیشتر این مسابقات شده است.
وی که برای نظارت بر چگونگی برگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ مکزیک به این کشور سفر کرده است در ادامه با مقایسه مسابقات جهانی ربوکاپ با مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران این مسابقات را در سطح جهانی عنوان و اظهار کرد: ایران با برگزاری هفت دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ضمن کسب اعتبار نزد فدراسیون جهانی ثابت کرده می تواند این مسابقات را در سطح جهانی برگزار کند.
وی ضمن تمجید از زحمات متولیان برگزاری مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران خصوصا دکتر موسی خانی رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران رشد تعداد شرکت کنندگان در مسابقات ربوکاپ ایران را نشان دهنده میزان اعتبار آن در نزد جهانیان دانست و ابراز امیدواری کرد بتواند در هشتمین دوره این مسابقات شرکت کند.
وی در پایان ضمن آشنایی با چگونگی ساخت ربات خانگی رومینا"ربات خانگی مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین" با پژوهشگران سازنده این ربات به گفتگو نشست./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار