محمد جعفري گفت: متاسفانه نگاه مسئولان و مديران ورزشي استان قم به بوکس عادلانه نيست و با توجه به علاقه و پتانسيل جوانان قمي در اين ورزش مسئولان بايد به فکر حمايت از ورزش بوکس باشند.

محمد جعفري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت: براي ارتقا سطح بوکس وانگيزه ميان جوانان استان و حمايت ويژه مسئولان به اين رشته براي سومين بار ميزبان مسابقات قهرماني کشور بوکس شديم تا بدين ترتيب جمعه 2 تير ماه پذيرايي 207 بوکسور از 32 استان کشورمان باشيم.

وي در ادامه افزود: به همين منظور از سالن 2000 نفري حيدريان براي برپايي اين رقابتها استفاده مي کنيم و از 22 داور و 118 نفر کميته فني نيز دعوت به عمل آورديم و در نظر داريم بهترين ميزباني را براي مهمانان خود داشته باشيم.

جعفري در خصوص فعاليت رشته ورزشي بوکس در استان قم اظهار داشت: متاسفانه در استان قم نگاه مسئولان و مديران ورزشي به اين رشته عالانه نيست چرا که با توجه به پتانسيل و علاقمندي جوانان به اين رشته مسئولان حمايت کافي را اعمال نکرده و امکانات در اختيار جوانان قرار نمي دهند، و علي رغم اينکه اين رشته در اين استان نسبت به ديگر رشته ها رزمي مقام ها و عناوين مختلفي را کسب کرده اما توجه بيشتري به آن نمي شود.

وي در ادامه افزود: جاي بسي تاسف است که در استان قم، هوز هيچ خانه بوکس داير نشده است تا بتوانيم به طور مستقل فعاليتي از خود داشته باشيم تا جوانان علاقمند به اين رشته را آموزش داده و وارد ميادين مسابقات بين المللي کنيم.

رئيس هيئت بوکس قم افزود: براي برگزاري مسابقات قهرماني کشوري جوانان و نوجوانان حدود 60ميليون هزينه کرديم که تنها مي توانستيم 50 درصد آن را از طريق بودجه دولتي تامين کنيم مابقي آن را از هزينه شخصي خود تامين کردم که قرار است بعد از برگزاري رقابتها بقيه بودجه را از مدير کل ورزش استان دريافت کنيم.

جعفري در ادامه افزود: متاسفانه به دليل عدم پخش تلويزيوني مسابقات هيچ اسپانسري از مسابقات بوکس حمايت نمي کند و ما نمي توانيم از بودجه غير دولتي هزينه هاي خود را برطرف کنيم زيرا هميشه براي برگزاري مسابقات و حتي حضور در مسابقات ليگ برتر بوکس دچار مشکل هستيم.

جعفري در ادامه بيان داشت: اميد است مسئولان ورزش مديران کل تربيت بدني استانها به تمامي رشته ها نگاه يکسان داشته باشند تازمينه فعاليت براي تمامي ورزشکاران در يک سطح قرار گيرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار