رئيس موسسه حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس سپاه تهران در جمع بسيجيان ناحيه مسلم بن عقيل(ع) ضمن تجليل از مقام شهيد دکتر چمران، رمز پيروزي ملت ايران اسلامي را بر جهان استکبار، داشتن اخلاص و معنويت دانست.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار عسگري رئيس موسسه حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسمي که به مناسبت سالگرد شهادت دکتر مصطفي چمران و به همت بسيجيان ناحيه مسلم بن عقيل(ع) برگزار شد ضمن اشاره به قدرت بالاي روحي و معنوي شهيد چمران و تمام شهداي انقلاب اسلامي افزود: شهيد چمران يکي از نخبگان و خواص جامعه بود که با بصيرت بالاي خود توانست تکليف خود را به درستي تشخيص داده و به وظيفه عمل کند.

وي ادامه داد: به حول و قوه الهي، حضرت امام خميني(ره) توانست با اتحاد همه مردم و اقدام خوب خواص، دشمنان اسلام و در رأس آنها شيطان بزرگ آمريکاي جنايتکار را خوار و ذليل کند و عزت و اقتدار و افتخار را براي اسلام و مسلمين و ايران اسلامي به ارمغان بياورد.

سردار عسگري در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره تمام شهيدان و امام شهدا خاطرنشان کرد: پيروزي ملت ما در برابر همه امکانات دنيوي استکبار جهاني، عنايت و قدرت خداوند متعال بود که آن لطف الهي نيز برخواسته از اخلاص و معنويت ملت و سپاه اسلام در همه دوران ها است.

 

برچسب ها: سردارعسگری ، ملت ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار