معاون ورزشی شهردار تبریز گفت: بودجه باشگاه ورزشی شهرداری تبریز نسبت به فصل گذشته كاهش یافته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، سهرابی امروز درجمع خبرنگاران افزود: سال گذشته بودجه این باشگاه 90 میلیارد ریال بود كه از این میزان 60 میلیارد ریال برای فوتبال اختصاص داده شد.

وی بیان كرد: از بودجه 60 میلیارد ریالی فوتبال نیز 48 میلیارد ریال صرف تیم بزرگسالان و باقی مانده نیز در سایر زمینه ها هزینه شد.

وی افزود: برای فصل پیش رو نیز، نزدیك به 65 میلیارد ریال بودجه برای حمایت از كلیه تیم های ورزشی این باشگاه به تصویب رسیده كه باید 35 میلیارد ریال آن از محل درآمدهای خود باشگاه تامین شود.

سهرابی، گفت: تا زمانی كه باشگاه در سطح لیگ یك تیمداری می كرد مشكلی در تامین بودجه خود نداشت اما با حضور چند تیم در لیگ برتر از این باشگاه و بالا رفتن هزینه ها، تامین بودجه مورد نظر كمی سخت شد بنا براین شهرداری تامین قسمتی از هزینه ها را عهده دار شد.

معاون ورزشی شهردار تبریز نیز در خصوص لیست فدراسیون فوتبال در مورد افرادی كه همكاری باشگاه ها با آنها ممنوع اعلام شده، اظهار كرد: لیست 101 نفره ای از سوی فدراسیون در اختیار هیات ها قرار گرفته كه شامل مدیران برنامه و چند بازیكن می شود و نام هیچ مربی در این لیست وجود ندارد.

سرپرست باشگاه شهرداری تبریزنیز گفت: در زمان حاضر 13 بازیكن از فصل قبل با تیم قرارداد دارند كه ظرف روزهای آتی و با حضور فراز كمالوند، تكلیفشان مشخص خواهد شد.

نسیانی  بیان كرد: فعالیت باشگاه بر سه محور اصلی ورزشی، فرهنگی و ساختاری متمركز خواهد بود و با برنامه از پیش تعیین شده و در راستای تحقق اهداف باشگاه گام خواهیم برداشت.

وی افزود: شهرداری تبریز این پتانسیل را دارد كه در رقابت های لیگ برتر حضور یابد و امیدواریم با همكاری جمعی، این تیم دوباره در سطح اول فوتبال كشور قدرت نمایی كند.

نسیانی، مدیریت خوب، كادر فنی مجرب، بازیكنان با انگیزه و جویای نام و بودجه كافی را از عوامل موفقیت یك تیم ورزشی خواند و اظهار كرد: در صورتی كه این عوامل در كنار هم باشند، موفقیت دور از دسترس نخواهد بود و ما نیز سعی خواهیم كرد این عوامل را در باشگاه در كنار هم قرار دهیم. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.