بازيكن تيم ملوان انزلي در خصوص مشخص شدن وضعيت باشگاه ملوان گفت: با مشخص شدن تكليف باشگاه ملوان، اميدوارم دغدغه پرداخت الباقي مطالبات بازيكنان از بين برود.

پويا نزهتي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: خوشحالم كه بالاخره تكليف باشگاه ملوان با حضور هدايتي در اين تيم مشخص شد و باشگاه هم اكنون در حال جذب بازيكن به تيم است يك سال ديگر با ملوان قرارداد دارم و در حال حاضر باشگاه در مرحله آماده سازي بازيكنان قرار دارد.

وي ادامه داد: هم چنين خوشحالم كه بازيكنان سابق ملوان همچون نوري ، زارع و شيرزاد به تيم ملوان پيوستند بنا به گفته كي روش سرمربي تيم ملي بازيكنان ملي پوش بايد به استراحت بپردازند و نوري و زارع كه جزو افراد ملي پوش باشند فعلا نبايد بر سر تمرينات ملوان حاضر شوند تا مرحله استراحت را پشت سر بگذرانند.

پويا نزهتي خاطرنشان كرد: مسئولان باشگاه ملوان قول هايي در خصوص الباقي مطالبات در طي چند روز آينده دادند كه اميدوارم حداقل به بخشي از اين پرداخت ها برسيم و دغدغه ما ملواني ها هر چه زودتر پايان يابد و تمركز بهتري بر سر تمرينات داشته باشيم و به دور از اين نگراني ها براي فصل بعد حاضر شويم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار