فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی، گفت: دفاع و نگهبانی از انقلاب اسلامی و پاسداری ازارزشهای انقلاب اسلامی از وظیفه سپاه است که امام راحل بردوش سپاه گذاشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از تبریز، سردارپورجمشیدیان امروزدر مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید و سابق سپاه ناحیه اهر افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی فقط در زمینه امنیت و نظامی نیست بلکه این پاسداری در همه زمینه های که احساس می شود و انقلاب به آن احتیاج دارد می باشد.

وی، با اشاره به خدمات سپاه در 8 سال دفاع مقدس و بعداز جنگ، گفت: سپاه همچون 8 سال دفاع مقدس در عرصه سازندگی هم قدم نهاده است و در این عرصه نیز با اجرای پروژه های مهم سربلند و موفق است.

فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی، همچنین به مأموریت های فرهنگی و سیاسی سپاه اشاره کرد و افزود: بعضی ها یا مأموریت سپاه را درک نمی کنند و یا مرض دارند می گویند سپاه دخالت می کند اما این دخالت نیست بلکه سپاه رسالت دارد افکار عمومی را روشنگری و بصیرت بخشی کنند.

سردارپورجمشیدیان، در پایان ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ پاسدار اصغرزاه فرمانده سابق، سرهنگ پاسدار طاها را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.