شوراي استانبول (متشکل از مخالفان سوري) در واقع همان شاخه نظامي سازمان جاسوسي آمريکا "سيا" براي خرابکاري در سوريه است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، گزارشي در فرانسه منتشر شده که بيانگر حمايت غرب و برخي کشورهاي منطقه خاورميانه از تروريستها در سوريه است و در اين گزارش فاش شد که شوراي استانبول، شاخه نظامي سازمان جاسوسي امريکا (سيا) است و با تشکل ماسوني ارتباط دارد.

در اين گزارش فرانسوي، شوراي استانبول شاخه نظامي سيا توصيف شده است که با مجمع ماسوني نيز ارتباط نزديک دارد.

يکي از افراد نزديک به لابي صهيونيسم در فرانسه در گزارشي فاش کرد نشستي بين روزهاي سي و يکم ماه مه گذشته تا دوم ماه کنوني ميلادي در مجمع ماسوني بيلدربرگ در نزديکي هتلي نزديک به کاخ سفيد با حضور بسمه قضماني سخنگوي شوراي موسوم به شوراي استانبول برگزار شده است و شمار زيادي از مسئولان اسرائيلي، رئيس آژانس امنيت ملي سازمان اطلاعات مرکزي امريکا و مقامات ترک حضور داشته اند . 

گزارشگر شبکه سوريه در اين باره گفت هر روز که مي گذرد حقايق آشکارتر مي شود و نقابها از صورت اعضاي شوراي موسوم به شوراي استانبول که دستانش به خون سوريها آغشته است مي افتد.

رسوايي هاي مخالفان که حقايق را وارونه جلوه مي دهند و تصاويري از تشکيل گردانهاي مخالف در رسانه ها منتشر مي کنند، ادامه دارد.

روزنامه امريکايي نيويورک تايمز نيز در گزارشي، دروغين بودن ادعاهاي گروههاي مسلح تروريستي نقاب به چهره را در خصوص تشکيل گردان جديد جنگجو در بين صفوف ارتش موسوم به ارتش آزاد سوريه بر ملا کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار