معاونت سياسي بسيج دانشجويي، دانشگاه امام صادق(ع) گفت: مسئولان وزارت خارجه طبق كدام منطق برخلاف خواست ملت، به دنبال ايجاد رابطه با انگلستان است؟

مصطفي حضوري معاونت سياسي بسيج دانشجويي امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به درخواست وزارت خارجه كشورمان از انگليس براي برقراري ارتباط ديپلماتيك مجدد، اظهار داشت: متاسفانه با هم خبر ديدار وزراي خارجه انگلستان و ايران را شنيديم كه براي چندمين بار مقامات ايران خواستار بازگشايي سفارت انگلستان بوده اند.

مصطفي حضوري تصريح كرد: يكي از سوال هاي جدي جنبش دانشجويي از مقامات وزارت خارجه اين است كه ما به چه اجازه و با كدام منطق برخلاف خواست ملت ايران در خصوص قطع رابطه با انگلستان به دنبال ايجاد رابطه در سطوح ديپلماتيك هستيم؟

وي در ادامه افزود: ما سابقه استعمار پير را در صد سال اخير در كشورمان ديده ايم و در انتخابات رياست جمهوري 88 شاهد فتنه و حوادث پس از انتخابات توسط انگليس با مدارك ومستندات بوده ايم، همچنين ناگفته پيداست  كه انگلستان در تحريم هاي اخير جمهوري اسلامي ايران نقش بنياديني داشته است و درخواست ايجاد رابطه بسيار غير منطقي و ناعادلانه است.

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق گفت: جنبش دانشجويي صراحتا اعلام مي كند كه درخواست ايجاد رابطه با انگلستان توسط مقامات ايراني خلاف مصلحت و آرمان ها و استقلال كشورمان است.

حضوري در پايان تاكيد كرد: ايران نقش بسيار سازنده اي در منطقه دارد و با توجه به تحولات اخير در منطقه و موج بيداري اسلامي استعمار پير به خوبي اين مسئله را درك كرده كه در شرايط بحران اقتصادي كشورش به دنبال سو استفاده اجتماعي و سياسي در ايران باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۳:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
بی شک همه این موارد درست است وانگلستان تمام این خیانت ها را انجام داده ولی چرا صورت مساله را پاک میکنید اگر سفارت انگلیس نباشد یعنی اینها کاری نمیکنند نه بگذارید روابط برقرار شود ولی مازیرک تر از آنها باشیم
آخرین اخبار