نادر بكار سخنگوي رسمي حزب سلفي النور اعلام كرد كه از نظر حزب ما، رئيس جمهور آينده مصر دكتر محمد مرسي است و به همين دليل، ما و بسياري از مردم مصر، منتظر اعلام اين خبر از كميته عالي انتخابات نمي مانيم و روز جمعه در ميدان التحرير مراسم تحليف را از سوي مرسي به نظاره مي نشينيم و از آن حمايت مي كنيم.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المحيط؛ وي افزود: مرسي، روز جمعه پس از اداي نماي جماعت از سوي مردم، مراسم تحليف خود را مقابل ملت مصر و كميته تاسيسي منتخب و شرعي در ميدان التحرير انجام خواهد داد و از نظر مردم و احزاب مصر، قوانيني كه در روزهاي گذشته توسط شوراي نظامي براي كاهش اختيارات رئيس جمهور آينده تصويب شد، باطل و غيرقابل اجراست.
 
طبق خبرهاي منتشر شده از مصر؛ محمد مرسي نامزد اسلامگرا و تحت حمايت اخوان المسلمين، بيش از 52% از آراي دور دوم انتخابات رياست جمهوري اين كشور را بدست آورد و به عنوان اولين رئيس جمهور پس از سقوط حسني مبارك معرفي شد.
 
پس از اعلام اين خبر، بسياري از اقشار مردم مصر از مسلمانان تا قبطي ها به شادي در خيابانهاي شهرهاي مختلف مصر پرداختند و شعارهايي بر ضد شوراي عالي نظامي اين كشور سردادند و ادامه انقلاب را تا رهايي كامل از قيد و بندهاي رژيم سابق و رسيدن به اراده ملي خواستار شدند.

برچسب ها: سلفی النور ، مرسی ، تحلیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار