مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت : دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در ارزیابی دبیرخانه منطقه ده مقام سوم را در زمینه مسابقات ورزشی را در سال تحصیلی 91-90 كسب كرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ امیررضا حسینی نژاد' روز چهارشنبه افزود : بر این اساس دبیر منطقه ده دانشگاه آزاداسلامی شاهرود با ارسال نامه ای به رییس واحد دانشگاهی شاهرود،ازوی و همكارانش در اداره تربیت بدنی به سبب كسب این مقام ،قدردانی كرد.

وی بیان كرد : 'هادی همتیان 'در این تقدیر نامه خواستار استمرار این موفقیتها در سالهای آینده با تلاش و برنامه ریزی در تربیت بدنی واحد دانشگاهی شاهرود شد.

وی تاكید كرد :تیم های ورزشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با كسب سه مقام قهرمانی،یك مقام نایب قهرمانی و 2 مقام سومی با كسب 120 امتیاز توانستند مقام سوم را در منطقه ده كسب كنند.

وی گفت : در امتیاز بندی منطقه ده ، میزبانی مسابقات نیز یكی از آیتمها بود كه واحد دانشگاهی شاهرود با 5 دوره میزبانی و با كسب 25 امتیاز مقام نخست را نیز در منطقه ده كسب كرد.

وی خاطر نشان كرد : دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دارا بودن مجموعه ورزشی شامل سالنهای والیبال،بسكتبال،تنیس روی میز،بدمینتون،سالن بدنسازی مجهز،كشتی،ژیمناستیك ، سالن تیراندازی و دارت و نیز یك زمین چمن استاندارد فوتبال و زمین چمن پرتاب نیزه ، بزرگترین مجموعه را در بین واحدهای دانشگاهی استان سمنان و گلستان دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.