سومين جشنواره منطقه اي نمايشنامه خواني و تار با حضور 9 استان كشور در سنندج آغاز شد.

به گزارش گروه  استانهاي باشگاه خبرنگاران ، هدف از برگزاري اين جشنواره ، تحكيم جنبه‌هاي مستقل هنر نمايشنامه‌نويسي و در عين حال تقويت بنيان‌هاي فرهنگي تئاتر منطقه غرب كشور، معرفي و ارزيابي بهترين توليدات يك‌ساله نمايشنامه‌نويسان در استان‌هاي غرب ، شمال‌غرب و جنوب‌ غربي كشور است .
سرپرست حوزه هنري استان كردستان درحاشيه اين جشنواره به خبرنگار ما گفت: 91 اثر از 9 استان به اين جشنواره ارسال شد که از بين آنها 9 اثر پس از بازخواني متون ارسالي ، از سوي داوران بخش مقدماتي به بخش نهايي جشنواره راه يافتند .
آقاي مرادي افزود :‌ در اين جشنواره 9 گروه نمايشي از استان‌هاي آذربايجان‌شرقي، همدان، كرمانشاه، خوزستان و كردستان به بخش نهايي جشنواره راه پيدا كردند.
وي گفت: سعيد اسدي، حميدرضا نعيمي و اسماعيل پاشايي ، داوري اين جشنواره را بر عهده دارند.
سرپرست حوزه هنري كردستان گفت: با توجه به برگزاري جشنواره به‌ صورت منطقه‌اي و به منظور بهره‌گيري از توان كارشناسان ارزنده كشور، داوري اين جشنواره به عهده كارشناسان و نمايشنامه‌نويسان مطرح كشور و استان است.
سومين جشنواره منطقه اي نمايشنامه خواني و تار  که از امروز در مجتمع فرهنگي هنري فجر سنندج آغاز شد ، عصر امروز با معرفي افراد برتر به كار خود پايان مي دهد./ج2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.