اعضای اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران برای مدت دو سال انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از ساری، سعید قربانی مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران صبح امروز در سالن اجتماعات واحد فرهنگی سپاه کربلا مازندران و در دوازدهمین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران با اشاره به این مطلب که برگزاری انتخابات قرآنی در فضای اسلامی و به دور از زد و بندهای مختلف برگزار می‌شود، بیان داشت: منتخبان اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران با اخلاص و برای پیشبرد اهداف قرآنی تلاش می‌کنند.

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: فعالان قرآنی استان مازندران در راستای افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی تلاش می‌کنند و منتخبان اتحادیه قرآنی باید وقت بیشتری را برای فعالیت‌های قرآنی صرف کنند.

در ادامه این جلسه، 19 کاندیدای هئیت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی در پشت تریبون قرار گرفتند و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

تعیین چشم‌انداز قرآنی، تلاش برای افزایش تسهیلات و رفاه فعالان قرآنی، استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استان، همکاری با ادارات و نهادهای استانی و ملی برای فعالیت‌های مشترک، برنامه محوری، ارتقای سطح علمی مربیان و مدیران قرآنی، استفاده هر چه بیشتر از فضای مجازی در راستای اهداف قرآنی و تقویت خیرین قرآنی بخشی از برنامه‌های کاندیداهای عضویت در اتحادیه مؤسسات و خانه های قرآنی استان مازندران بوده است.

در پایان رای‌گیری که با تعداد 237 رای ماخوذه همراه بود بهروز کریم‌نژاد با 202 رای، محمدعلی دارابی با 153 رای، قاسم طهماسبی با 104 رای، مریم صحرایی با 82 رای، صغری رزاقی با 80 رای، معین قدم زاده با 78 رای و علی اصغر عالیشاه با 77 رای به عنوان اعضای اصلی و صفا رنجبر با 69 رای و سید قاسم هاشمی با 66 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

همچنین تقی غلامی با 67 رای به عنوان بازرس اصلی و سید حسین ساداتی با 55 رای به عنوان بازرس علی البدل برای مدت دو سال انتخاب شدند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.