شناخت و كشف استعدادهاي جوانان فعال در عرصه هنر، ايران را از ديگر كشورها جلو مي اندازد.

حميد شاه آبادي معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص روحيه كمال طلبي مردم ايران در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: كمال طلبي روحيه همه ايرانيان بوده و اصولاً چيزي خوبي است و ما كمتر خرد ايراني را مي‌بينيم كه به شرايط خود قانع باشد.
وي افزود: اگر قانع نبودن از يك مرزي عبور كند و زياده خواهي اوج گيرد براي روحيه انسان مضر خواهد بود.
وي با اشاره به روحيه كمال طلبي هنرمندان عرصه بازيگري تصريح كرد: بخشي از كمال طلبي شامل چهره هاي فرهيخته كشور مي‌شود كه اين امر از سوي آنان و با توجه به شناخت پتانسيل ها ، بسيار خوب و قابل توجه است.
وي افزود: خوشبختانه در فضاي هنري كشور ايران پول حرف اول را نمي‌زند و ايده هاي نو از سوي جوانان بسيار به چشم مي‌آيد كه همين ايده ها در حوزه كتاب باعث مي شود كه ما سالانه 70000 هزار جلد تاليف داشته باشيم.
وي تصريح كرد: اگر به 3 سال گذشته خود نگاه كنيم مي‌بينيم كه كشورمان و مسئولان، گام هاي بزرگي را در عرصه هنر موسيقي و تئاتر و سينما، نسبت به كشورهاي ثروتمند و منطقه خليج فارس، داشته است.
وي با اشاره به جشنواره حضرت  علي اكبر(ع) افزود: با يك فاصله زماني كوتاه، آثار بزرگي به اين جشنواره رسيد كه خود نشان دهنده اشتياق جوان ها و گوش هاي شنواي مسئولان است.
وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه جشنواره حضرت علي اكبر(ع) توانست خيلي از ظرفيت ها را شناسي و بررسي كند و اين خود نشان از اهميت مسئولان به عرصه هنر در كشور عزيزمان است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.