فرمانده پليس راه استان خراسان رضوي بر اثر تصادف شديدي كه در نزديكي « اسلام قله» و در مسير محور تربت حيدريه به مشهد رخ داد،‌ برخورد ميان خودرو ال‌نود و اتوبوس مسافربري، منجر به مرگ پنج تن و مصدوميت 35 تن ديگر شد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سرهنگ محمد صفايي افزود: در اين حادثه سه زن و يك مرد در دم، جان باختند و تعدادي از مسافران اتوبوس و دو نفر از سرنشينان خودروي سواري به شدت مجرح شدند كه يكي از مصدومان در حين انتقال به بيمارستان امدادي شهيد كامياب، جان خود را از دست داد.

فرمانده پليس راه خراسان رضوي كه در محل حاضر شده بود، در ادامه اظهار داشت: علت وقوع حادثه از سوي كارشناسان تصادفات پليس راه استان در دست بررسي است كه متعاقبا اعلام خواهد شد.
از سوي ديگر ابوالفضل تيموري، مدير حوزه سه آتش‌نشاني مشهد نيز با بیان اینکه بلافاصله بعد از بروز اين حادثه، مأموران پيشگيري از حريق و امداد و نجات ايستگاه 9 شهداي آتش نشاني ، به همراه مأموران امداد و نجات ايستگاه 6 و جرثقيل اعزامي از اين ايستگاه، به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در اين حادثه اتوبوس پس از برخورد با ال‌90، از جاده منحرف شد و چند تن از مسافران در همان لحظه برخورد، از خودرو به بيرون پرتاب شدند.
تيموري افزود: بلافاصله پس از حضور در محل، مأموران امداد آتش‌نشاني با همراهي امدادگران هلال‌احمر، اقدام به برش و رهاسازي اتوبوس كردند تا عمليات امداد مسافران با سرعت بيشتري انجام شود، ضمن اينكه در همان دقايق اوليه حضور عمليات پيشگيري از وقوع آتش در دو خودرو انجام شد.
دكتر محمدرضا مهري، رئيس مركز اورژانس مشهد در خصوص آخرين وضعيت مصدومان تصادف محور تربت حيدريه - مشهد ابراز داشت: 35نفر از مصدومان در بيمارستان امدادي شهيد كامياب بستري و هفت نفر نيز به طور سرپايي درمان شدند.
وي با اشاره به انتقال ناگهاني 35 مصدوم به بيمارستان سوانح شهيد كامياب افزود: آشفتگي در وضعيت رسيدگي به مصدومان امري طبيعي تلقي مي‌شود؛ چراكه بيمارستاني مثل بيمارستان سوانح مشهد در حالت عادي به قدر كافي بيمار دارد و سرازير شدن 35 مصدوم به طور ناگهاني به اين بيمارستان وضعيت نامطلوبي ايجاد مي‌كند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.