مدیر دفتر تئاتر كابردی مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری از آغازاجراهای عمومی تئاتركاربردی با موضوع خانواده در تماشاخانه ماه حوزه هنری خبر داد .


به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری،علی ظفرقهرمانی نژاد با اعلام این خبر افزود : از ابتدای خرداد ماه سال جاری دفتری در مركزهنرهای نمایشی حوزه هنری با عنوان دفترتئاتر كاربردی راه اندازی شده ، كه یكی از آنها اجراهای مستمر درام كاربردی با استفاده از تكنیك های تئاتر شورایی است كه هر هفته روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه از 18 تا 19 در تماشاخانه ماه حوزه هنری برای علاقه مندان اجرا می شود .

وی ادامه داد : اولین دور اجراهای عمومی این دفتر از پنجشنبه اول تیر ماه  با اجرای یك اثر نمایشی با موضوع خانواده میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود ضمن اینكه در كنار این اجراها سمیناری هم هر دوهفته یك بار با حضور یكی از مدرسان و پژوهشگران عرصه تئاتر در این زمینه برگزار خواهد شد كه در اولین برنامه از آقای منصور براهیمی برای شركت دعوت كرده ایم .

مدیر دفتر تئاتر كاربردی مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری با بیان اینكه سمینارهای یاد شده هر دو هفته یك بار با موضوع ویژه ای دنبال می شود ، گفت : علی اكبر علیزاد ، مهدی نصرالله زاده ، فریندخت زاهدی ، حسن دولت آبادی ، داود كیانیان اساتیدی هستند كه در این سمینار ها حضورپیدا می كنند ./م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار