سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص بازیکنان جذب شده توسط این تیم گفت: مسئولان ذوب آهن تقریباً بازیکنان مد نظرم را جذب کردند و فقط به دنبال یک مهاجم و یک گلر داخلی یا خارجی هستیم.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما مسعود همامی دروازه بان سابق تیم فوتبال شهرداری تبریز را جذب کردیم اما به خاطر طولانی شدن بازی های لیگ قرار است یک دروازه بان با تجربه خارجی یا داخلی هم به ترکیب تیم اضافه کنیم تا مشکلی در طول فصل برایمان در خط دروازه به وجود نیاید.

وی درباره احتمال حضور رحمان احمدی در تیم ذوب آهن اظهار داشت: ما با رحمان احمدی و مدیر برنامه هایش مذاکرات ابتدایی را انجام دادیم اما به نظرم حضور وی در تیم منتفی است زیرا که وی قیمت قراردادش بالا است و ذوب آهن توان پرداخت رقم های میلیاردی را ندارد.

وی درباره وضعیت عیسی اندوی گلر سنگالی در تیم فوتبال ذوب آهن گفت: این گلر هم یکی از گزینه های ما به شمار می آید و با مدیر برنامه هایش هم مذاکراتی داشتیم که در چند روز آینده تکلیف این گلر هم مشخص می کنیم تنها مشکل عیسی اندروی این است که فصل گذشته برای تیم سابقش در بوندس لیگا بازی نکرده و ما با قبل از حضورش در تیم میزان آمادگی اش را بسنجیم و بعد با این گلر قرارداد ببندیم.

سرمربی تیم فوتبال فوتبال ذوب آهن درباره فصل نقل و انتقالات و قراردادهای میلیاردی بازیکنان گفت: رقم های قراردادهای بازیکنان به صورت کاذب افزایش یافته است و سطح فوتبال ما با این ارقام بالا هم خوانی ندارد.

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر تیم ها امکانات مالی و پول زیادي داشته اند و  توانایی خرید بازیکن خوب را دارند و نرخ طبیعی بازیکنان را بالا بردند و این مسئله اثرات منفی بر روی تیم های غیر متحول گذاشته است.

وی درباره اهداف تیم فوتبال ذوب آهن برای فصل بعد گفت: هدفمان این است که یک تیم خوب و بدون حاشیه وارد مسابقات لیگ برتر کنيم و با ارائه فوتبال زیبا نتایج لازمه را هم کسب کنیم ما با 6 میلیارد تومان می بندیم به خاطر همین علاوه بر حفظ اسکلت تیم و اضافه کردن بازیکنان جوان قصد ساختن یک تیم قابل قبولی برای فصل بعد را داریم.

وی درباره حضور مجدد هوگو ماچادو در ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هافبک پرتغالی بازیکنان مؤثر تیم است و ما قصد داریم که وی را در تیم حفظ کنیم اما مسئولان ذوب آهن باید مطالبات قبلی این بازیکن را پرداخت کنند و بعد هوگوماچادو حاضر می شود که با تیم قرارداد ببندد./ق

برچسب ها: مهاجم ، گلر ، احمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار