اجراي آثار جدي و مبتني بر انديشه و تامل در حوزه تئاتر با توجه به علاقه مردم به نمايش هاي خنده ‌آور، با مشكل روبروست.

محسن حسيني، بازيگر و كارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص بازي در نمايش سياست خواجه به كارگرداني عظيم موسوي گفت: اين تجربه و همكاري با عظيم موسوي بسيار خوب بود و نقشي را كه ايفا مي‌كنم دوست دارم.
وي افزود: اين كارگردان هر شب با ايده اي جديد حاضر مي شود و از آن دسته كارگردان هايي است كه كار با  او براي من لذت بخش بود.
حسيني كه مسئوليت گروه حركت اين نمايش را نيز برعهده دارد، تصريح كرد: تمرينات در خصوص گروه حركت اين نمايش بسيار سخت و فضرده بود اما فكر مي‌كنم حاصل رضايت بخشي داشته است.
اين كارگردان بيان كرد: اين نمايش در خصوص شخصيتي مهم خواجه نصيرالدين طوسي است اما به نظرم سطح فرهنگي مردم نسبت به چنين ‌آثار و تاريخي پائين ‌آمده است زيرا  تنها نمايش هايي را مي‌پسندند كه به طور مثال جنبه اي طنزگونه و خنده آور داشته باشد و همچنين تبليغات در اين زمينه صفر است.
وي با اشاره به اين كه جاي آثار جدي در صحنه هاي ما خالي است، گفت: ما در اين زمينه مشكل جدي داريم و به نظرم صحنه هاي تئاتري تحت تاثير تلويزيون قرار گرفته است كه به نظرم بايد بر عكس باشد.
حسيني اظهار داشت: من تئاتر را مكاني براي انديشه مي دانم و حاضر به كارگرداني آثار طنز نيستم.
وي در خصوص نوبت اجراي عمومي خود در پائيز امسال ابراز داشت: متاسفانه هنوز هيچ كدام از طرح هاي من براي اجرا در پائيز امسال تصويب و تائيد نشده است اين اتفاق بايد زودتر بيفتد و به نظرم در حال حاضر دير شده است.
اين بازيگر خاطرنشان كرد: سرزمين ما تئاتر حرفه اي لازم دارد و متاسفانه اتفاقاتي كه هم اكنون در خصوص تئاتر روي مي دهد يك قهقرا است كه آن را به  هيچ عنوان به جلو نخواهد برد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار