ملک عبدالله بن عبدالعزيز، پادشاه عربستان براي عمل کمر خود به بيمارستاني در رياض منتقل شد؛ اين در حالي است که چند روز گذشته به علت افزايش فشارهاي رواني بر روي بيماري آلزايمرش که نزديک به يکسال است به آن دچار شده، شدت يافته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري النخيل؛ پادشاه سالخوره عربستان که 88 سال از عمرش مي گذرد، به سايش غضروفي دچار شده است که چندبار به اين خاطر و براي مداواي اين بيماري، به آمريکا مسافرت کرده است که تاکنون عمل ها بر روي او با شکست مواجه شده اند.
 
در همين حال و با تشديد اوضاع بيماري پادشاه عربستان پس از مرگ وليعهد اين کشور، بار ديگر اختلافات بر سر جانشيني وي به خاندان آل سعود بازگشته و جنگ قدرت از هم اکنون در عربستان آغاز شده است.
 
همچنين؛ منابع نزديک به ملک عبدالله، پادشاه عربستان از نااميدي وي از ادامه زندگي سخن مي گويند و او را در آستانه مرگ مي دانند.
 
شايان ذکر است که خاندان حاکم بر عربستان در طول امسال بابحران هاي پي در پي مواجه شدند که تحليلگران، مرگ وليعهد اين کشور و بحراني شدن اوضاع سلامتي ملک عبدالله را باعث درگرفتن اختلافات شديد در آينده بر سر رسيدن به حکومت در بين نوادگان "عبدالعزيز" ارزيابي مي کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار