تعداد اجراهاي موفق در تالارهاي مختلف نمايشي با شروع فصل تابستان و به دليل افزايش استقبال مخاطبان هر روز بيشتر مي‌شود.

باشگاه خبرنگاران-با شروع فصل تابستان بسياري از مخاطبان تئاتر به نوعي بيشتر از فصل اول به سمت تماشاي نمايش هاي متعدد كشيده مي شوند و ما شاهد تمديد نمايش هايي كه بيشتر مورد پسند مردم بوده مي‌شويم.
دليل اين استقبال در دومين فصل سال به طور دقيق مشخص نيست زيرا اگر تعطيلي دانشجويان را در نظر بگيريم آن ها در طول سال نيز به ميزان لازم از نمايش ها ديدن مي‌كنند.
يكي ديگر از اين دلايل مي‌تواند تداخل شروع فصل تابستان با اجراي آثار موفق باشد. هم اكنون نمايش هايي چون مكبث، و عجايب المخلوقات به كارگرداني رضا ثروتي كه هر دو در قالب رپرتوار اجرا مي شود به علت استقبال چشمگير مخاطبان تا 13 تير تمديد شده و شنبه ها نيز به صحنه مي رود.
همچنين نمايش اين تابستان فراموشت كردم به كارگرداني بهاره رهنما كه اين روزها ميهمان تالار انتظامي خانه هنرمندان است نيز به دليل تقاضاي مخاطبان تا 9 تيرماه تمديد شد.
در اين نمايش نسيم ادبي و شبنم فرشاد جو به ايفاي نقش مي‌پردازند و از اول تيرماه در دو نوبت 17 و سي دقيقه و 18 و سي دقيقه اجرا مي شود.
اين نمايش هم اكنون تنها در 1 سالن  18 و سي دقيقه به مدت 45 دقيقه اجرا مي شود.
نمايش به مراسم مرگ داداش خوش آمديد نيز ديگر نمايشي است كه به كارگرداني سمانه زندي نژاد مهمان تالار سايه است و تا 9 تيرماه تمديد شده است.
اين نمايش نوشته سلما رفيعي است كه محمد زارعي و فرزانه سهيلي آن را بازنويسي كرده اند.
به مراسم مرگ داداش خوش آمديد از اول تير در دو نوبت 18 و سي دقيقه و 20 به صحنه مي رود.
همچنين نمايش خداحافظ راكن پير به كارگرداني فهيمه و سيما ميرزا حسيني توليد تئاتر كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان است كه جدا از اجراي ساعت 19 هر روز صبح براي مراكز مختلف مثل مهدهاي كودك اجراي ويژه خواهد داشت./ي2
يادداشت از شيوا حميدخاني.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار