استاندار استان آستراخان روسيه گفت: بدون شك اين حجم از فعاليت‌هاي آستان قدس رضوي كه در حوزه‌هاي مختلف توأم با موفقيت بوده، نتيجه محوريت دانش و مديريت در اين مجموعه است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل ازپايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، الكساندرويچ ژيكلين در بازديد از مركز نمايشگاه‌ها و همايش‌هاي آستان قدس رضوي اظهار داشت: متعجب شدم كه يك نهاد موقوفاتي به موضوعات علمي و پژوهشي، پزشكي، صنعتي و در رأس آن‌ها به مقوله فرهنگ، اين ميزان توجه نشان داده است.

وي تصريح كرد: اهتمام آستان قدس رضوي به امر توليد، اشتغال و كارآفريني و سلامت نيز برايم بسيار جالب توجه است و اين مجموعه به عنوان سازماني كه متكي به عوايد دولتي نيست براي جامعه ايراني گام‌هاي بلندي برداشته است.

استاندار آستراخان روسيه در ادامه بازديد از موزه‌هاي آستان قدس رضوي نيز شگفت‌انگيز و شعف‌آور توصيف كرد و گفت: اين موزه‌ها نشان‌دهنده تاريخ، فرهنگ و تمدن اين سرزمين است كه انسان را با هويت ايران و اسلام آشنا مي‌كند.

الكساندرويچ ژيكلين در راس هياتي متشكل از مسئولان استانداري آستراخان و جمعي از بازرگانان روسي از دستاوردهاي آستان قدس رضوي در حوزه‌هاي مختلف بازديد كردند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.