رجبي خبر داد:

واريز مبلغ 28 هزار تومان كمك به مردم است نه اجراي فاز دوم!

عضو كميسيون اقتصادي مجلس گفت: واريز رقم 28 هزار تومان مابه‌التفاوت يارانه‌ها به منزله اجراي فاز دوم هدفمندي نبوده و در راستاي حمايت مالي از مردم پرداخت شده است.

عبدالكريم رجبي نماينده مردم كلاله و مينودشت در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمان باشگاه خبرنگاران واريز مبلغ 28 هزار تومان به حساب خانوارها را به نوعي حمايت دولت از مردم به  دليل افزايش تورم قلمداد كرد و گفت:‌واريز مبلغ 28 هزار تومان مابه‌التفاوت يارانه به هيچ وجه به منزله اجراي فاز دوم قانون  هدفمندسازي يارانه‌ها نيست.

عضو كميسيون اقتصادي با بيان اينكه اجراي فاز دوم هدفمندسازي بار مالي بيشتري به همراه دارد،‌خاطرنشان كرد: اجراي فاز دوم هدفمندسازي مستلزم ارائه بسته‌اي مناسب و بايد دولت و مجلس باهماهنگي ‌هاي لازم  به اجراي اين قانون اهتمام ورزند.

وي ادامه داد: با شرايط فعلي‌، مردم توان تحمل فشار تورم را ندارد و افزايش تورم باعث افزايش نارضايتي مردم مي‌شود.

منتخب مردم كلاله و مينودشت در مجلس در ادامه افزود: مجلس در راستاي مهار تورم و ثبات  بازار گام مهمي برداشته و در همين راستا نيز طرحي در دست بررسي دارد كه به محض اجرا در كنترل تورم موثر خواهد شد.

عضو كميسيون اقتصادي خاطرنشان كرد: نمايندگان ملت به افزايش قيمت‌ها و تورم واكنش نشان داده و با تصويب طرح كميسيون اقتصادي براي كنترل تورم آمادگي خود را اعلام كرده‌اند./ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار