نمايشگاهي از منتخب آثار كلاژ و قطاعي پارچه بانوي هنرمند "گلبهار حياتي" در گالري كميسيون ملي يونسكو به نمايش گذارده شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي كميسيون ملي يونسكو؛گلبهار حياتي متولد 1340 شهر آبادان است و در حال حاضر در شهر مشهد به تدريس هنرهاي تجسمي و كلاژ پارچه مشغول مي‌باشد.
اين هنرمند حدود 20 سال است كه به صورت حرفه‌اي در اين زمينه فعاليت دارد.
وي سه بار متوالي در جشنواره بين‌المللي رضوي مشهد، برگزيده شده و دو اثرش در موزه رضوي نگهداري مي‌شود، حياتي در نمايشگاه‌هاي كشورهاي اسپانيا، بلاروس، قزاقستان، آلمان،‌ قرقيزستان،تركيه،تركمنستان و ارمنستان نيز شركت و به خاطر نوآوري در خلق اثرهايش ديپلم افتخار از كالج هنر شهر آلماتي دريافت كرده است.
آثار كلاژ پارچه گلبهار حياتي از مواد تا صفحه و پارچه از الياف و مواد گياهي و طبيعي تهيه شده و از مواد شيميايي در آثار استفاده نشده است و در هر اثر بين 30 تا 80 هزار قطعه پارچه در ابعاد و رنگ‌هاي مختلف به كار گرفته است.
بازديد: 30 خرداد تا 2 تير 91- ساعت 15 تا19
مكان: گالري كميسيون ملي يونسكو، خيابان ميرداماد، روبروي مسجد الغدير، خيابان حصاري(رازان جنوبي)، كوچه يكم، شماره 15./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
با تشکر از شما منتظر هستم تا هر جه زودتر این درخواست محقق شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
سلام با ثدردانی از زحمات جنابعالی من هنراموز هنرستان در یک منطقه محروم مشهد هستم برای اموزش کلاژ پارچه چ تابلوهای پارچه ای از شما کمک میخواستم تا بتوانم به دانش اموزانم منتقل کنم که کسب درامد و اشتغال زایی شود با تشکر
آخرین اخبار