جشنواره فيلم‌هاي ويدئويي دومين جشنواره بزرگ كشور بعد از جشنواره بين‌المللي فيلم فجر است.

عليرضا سجادپور،مدير كل نظارت و ارزشيابي در خصوص جايگاه مستقل توليدات فيلم‌هاي ويدئويي به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:يكي از مشكلاتي كه تا به امروز گريبانگير آثار ويدئويي توليد شده در كشور بود،نداشتن يك ويترين مستقلي براي نمايش توليدات ويدئويي بود با اينكه در جشنواره بين‌المللي فيلم فجر بخشي را براي نمايش اين آثار در نظر گرفته بوديم ولي به دليل افزايش توليدات فيلم‌هاي سينمايي،اين بخش از نگاه و جايگاه خوبي برخوردار نبود.
وي اظهارداشت:‌خوشبختانه از جشنواره 90، آثار ويدئويي را به جشنواره فيلم فجر راه نداديم و براي اينكه فيلمسازان گمان نكنند كه آنها را فراموش كرده‌ايم تصميم به راه‌اندازي جشنواره‌اي مستقل براي اين بخش گرفتيم.
سجادپور ادامه داد:جشنواره ويدئويي مي‌تواند دومين جشنواره بزرگ كشور بعد از جشنواره فيلم فجر باشد،چون هم فيلم‌هاي ويدئويي علاوه بر توليدات بسيار بالايش از بازار خوبي هم برخوردار است.
وي گفت:اينجا بايد از محمدرضا عباسيان رئيس و دبير نخستين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر و همچنين شبكه‌هاي تلويزيوني،سيما فيلم كه يكي از مهم‌ترين متوليان توليدات ويدئويي در كشور هستند،تقدير كنم.
سجادپور در ادامه در خصوص كيفيت اين آثار افزود:كيفيت در توليدات اين آثار حرف اول را مي‌زند و من مطمئنم كه با برگزاري اين جشنواره در آينده‌اي نزديك شاهد توليدات با كيفيتي در اين بخش خواهيم بود./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار